Preloader

سرور مجازی بورس چیست


سرور مجازی بورس چیست

 

 

اگر به دنبال یک راه آسان برای کسب درآمد در خانه هستید، بی‌شک نام بورس و معاملات بورسی و سرور مجازی بورس به گوشتان خورده است. در معامله‌های بورس شما می‌توانید سهام‌دار شرکت‌های بزرگ و کوچک شوید. در حقیقت با خرید سهم­‌های یک شرکت­، عملاً یکی از سهامدارهای آن کسب‌وکار هستید و مانند سهام‌داران واقعی سود حاصل از مشارکت به شما تعلق می‌گیرد.

 

سرور محازی بورس

با توجه به رونق بورس در این روزها، عنوان خرید سرور مجازی بورس هم بین علاقه‌مندان به این حوزه به چشم می‌خورد. این سرور یک بستر مناسب برای معامله‌های بورسی پرسودتان است و امکان رشد هر چه بیشتر را در این بازار پرتلاطم و پرطرفدار برایتان فراهم می‌کند.

اگر قصد تهیه سرور مجازی بورس را دارید و درباره این سرورها چیزی نمی‌دانید، با ما همراه باشید. در این مقاله همه‌چیز را درباره سرور مجازی بورس و راه و روش تهیه بهترین سرور مجازی برایتان آورده‌ایم.

سرور مجازی بورس چیست؟

با سرور مجازی که آشنایی دارید؟ اگر نه، حتماً سری به مقاله سرور مجازی چیست بزنید؛ در اینجا همه‌چیز را درباره سرور مجازی توضیح داده‌ایم.

 سرور مجازی بورس، با توجه به نیاز روز کاربران برای بازار شلوغ و پرازدحام بورس ارائه شده است. این سرورها روی یک دیتا سنتر قرار گرفته‌اند و اینترنت بدون مرز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین سرور مجازی، منابع نامحدود را برای حضور فعال کاربران در این بستر به آن‌ها ارائه می‌کند. 

با توجه به اینکه  با خرید سرور مجازی یک دیتاسنتر قدرتمند در اختیارتان قرار می­‌گیرد، خیالتان راحت است که بدون کند و قطع شدن اینترنت و در بستری امن می‌توانید معامله‌های خودتان را انجام دهید. به همین خاطر کسانی که از این سرور استفاده می‌کنند، از همان ساعت‌های شروع عرضه اولیه می‌توانند سهم‌های مختلف را رصد کنند و سهم‌های مناسب را بخرند.

در نهایت، VPS بورس این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بدون نگرانی از بابت ترافیک بالای بورس و حضور مداوم کاربران، به‌راحتی به اکانت بورسی‌تان وصل شوید و معامله کنید.

 

چرا خرید سرور مجازی بورس مهم است؟!

کار کردن در بورس از اداره کردن یک وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی سخت‌تر است. برای فروشگاه‌های اینترنتی، قطع شدن سرور منجر به از دست رفتن مشتریان جدید می‌شود. بااین‌وجود، به‌محض رفع مشکل، مشتریان دیگری وارد وب‌سایت می‌شوند و تا حدودی این ضرر جبران خواهد شد؛ اما برای بورس این خرابی می‌تواند ضرر جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. چون برای کاربران بورس هر ثانیه با ارزش است و اگر دسترسی‌شان به سرور قطع شود، امکان دارد که کل سرمایه‌شان را از دست بدهند.

پس اگر می‌خواهید یک گرگ وال استریت باشید، حتما به تهیه سرور مجازی فکر کنید.

 

مزایای سرور مجازی بورس

تا به اینجا سرور مجازی برای بورس را معرفی کردیم و اهمیت انتخاب آن را برای کاربران فعال در این حوزه آوردیم، در ادامه قصد داریم که مزایای این سرور را معرفی کنیم تا با اطمینان خاطر بیشتری بتوانید آن را تهیه کنید.

  • امکان دسترسی به سرور از خانه از طریق برنامه Remote Desktop
  • پینگ تایم پایین و دسترسی سریع کاربران به وب‌سایت بورس
  • تنوع در تکنولوژی، نرم‌افزار و سخت‌افزاری
    سرور مجازی بورس
  • عدم وابستگی به اینترنت کند خانگی
  • عدم وابستگی به دستگاه و سیستم‌عامل کاربران
  • اختصاصی بودن سرور
  • دسترسی سریع به کارگزاری‌های بورس
  • امکان اجرای نرم‌افزارهای مرتبط با تحلیل بازار سهام به بهترین نحو
  • عدم محدودیت پهنای باند جهت دسترسی به بورس‌های مختلف ایران
  • امکان دانلود و آپلود فایل با سرعت باورنکردنی
  • امکان سرخط ‌زنی بهتر و سود بالاتر
  • رابط کاربری مناسب
  • امنیت بالای سرور برای معاملات بورسی
  • ارائه خدمات پشتیبانی هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز

 

 

 

سرور محازی بورس

چرا سرور مجازی بورس پارس نوین سرور را انتخاب کنیم؟

حالا که درباره سرور مجازی بورس و مزایای آن دانش کافی دارید، بهتر می‌توانید درباره خرید سرور مجازی مناسب تصمیم بگیرید. در ادامه مزیت‌های سرور مجازی بورس پارس نوین سرور را برایتان آورده‌ایم. 👇

 

۱٫ انتخاب بهترین هارد برای سرور مجازی بورس

هارد مناسب برای سرور مجازی بورس

سرور مجازی قدرتش را مدیون سخت‌افزارهایی است که برای آن استفاده می‌شود. هارد سرور یکی از این سخت افزارهای مهم است. برای اینکه سرعت انتقال اطلاعات بورس در بالاترین حد ممکن است، پارس نوین سرور هارد  NVMe را برای سرورهای مجازی بورس در نظر گرفته است. این هارد ها نسبت به هاردهای SSD ده برابر سریع‌تر هستند. همچنین هارد NVMe نسبت به هارد SATA صد برابر سریع‌تر است. به همین خاطر با سرور مجازی برای بورس می‌توانید در کمترین زمان ممکن اطلاعات مد نظرتان را انتقال دهید.

 

۲٫ محل مناسب دیتاسنترهای زیرساخت سرور مجازی بورس

پارس نوین سرور برای میزبانی انواع سرور مجازی بورس ایران از دیتاسنترهای زیرساخت، پارس آنلاین و آسیاتک (برج میلاد) استفاده می‌کند. با توجه به اینکه این دیتاسنترها در پایتخت و نزدیک به کارگزاری‌ها قرار دارند، کاربران را در کمترین زمان به صفحه کارگزاری منتقل می‌کنند؛ بنابراین کاربرانی که سرور مجازی بورس پارس نوین سرور را دارند، سریع‌تر از دیگران می‌توانند عرضه اولیه‌های بورس را ببیند و معامله‌های پرسود داشته باشند.

 

 

۳٫ عملکرد مناسب

کاربران می‌توانند سرور مجازی بورس پارس نوین سرور را مانند یک سرور واقعی کنترل کنند. این سرور به‌صورت اختصاصی برای کاربران ارائه می‌شود و هیچ کاربر دیگری در آن شریک نیست! با وجود اختصاصی بودن سرور، عملکرد هیچ‌یک از کاربران روی کاربر دیگر تاثیری ندارد و موجب افت سرعت یا کیفیت کار آن‌ها نمی‌شود.

تنوع در تکنولوژی و نرم‌افزارها در کنار تنوع سخت‌افزاری از دیگر مواردی است که سرور مجازی پارس نوین سرور را با شرکت‌های دیگر متمایز می‌کند. درنهایت این زمان Uptime مناسب و پینگ تایم پایین و حدود یک میلی‌ثانیه است که سرور مجازی ارائه‌شده توسط پارس نوین سرور را به بهترین سرور مجازی بورس ایران تبدیل می‌کند.

 

۴٫ تنوع بالای سرورهای مجازی ارائه‌شده

کاربرانی که در بورس تازه‌کار هستند و معامله‌های اولیه‌شان را تجربه می‌کنند، می‌خواهند با هزینه کمتری و به‌آرامی در این مسیر پیش بروند. به همین خاطر فضایی که این کاربران نیاز دارند به نسب کمتر از سایرین است. در نقطه مقابل کسانی هستند که از صبح تا شب در بورس حضور دارند و فضای بیشتری برای کارشان لازم می‌شود. به همین خاطر پارس نوین سرور با تنوع بالایی سرورهای مجازی بورس را ارائه کرده است. با توجه به فضایی که نیاز دارید و بودجه‌ای که برای این کار کنار گذاشته‌اید، می‌توانید یکی از سرورهای مجازی بورس پارس نوین سرور را انتخاب کرده و خریداری کنید.

 

تاثیر معاملات بورسی روی حجم اینترنت خانگی

اغلب کاربران بورس علاقه‌مند هستند بدانند که آیا معاملات بورسی روی سرور مجازی اختصاصی، روی حجم اینترنت آن‌ها تاثیرگذار است یا خیر!

سرور مجازی بورس منابع نامحدود را در اختیارتان قرار می‌دهد، به همین خاطر، فعالیت در این بستر روی حجم اینترنت شما هیچ تاثیری ندارد. همچنین با توجه به اینکه فعالیت در بورس یک کار مداوم است، بنابراین سرور مجازی اختصاصی هزینه اینترنت را به طرز قابل‌توجهی برایتان کاهش می‌دهد. چون شما هزینه مشخصی را برای این سرور می‌پردازید و بدون اینکه حجم اصلی اینترنتتان کم شود، فعالیت‌های بورسی‌تان را با نهایت سرعت و به بهترین نحو انجام می‌دهید.

درنهایت …

 

اگر تازه‌وارد دنیای بورس هستید یا مدتی است که در این حیطه فعالیت دارید، اما نتوانسته‌اید معامله‌های جذاب و مناسب را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال انتخاب و خرید سرور مجازی برای بورس باشید. خرید سرور مجازی بورس یک پهنای باند نامحدود و سرعت بدون مرز در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین با وجود قوی بودن سخت‌افزارهای این سیستم‌ها و نزدیک بودن دیتاسنترهای بورس به کارگزاری‌های ایران، کاربران در کمترین زمان ممکن می‌توانند وارد صفحه کارگزاری شوند و معامله‌هایشان را انجام دهند.

یادتان نرود که: فروش سرور مجازی بورس رایگان، یک جمله واقعی نیست! چون شرکت‌های ارائه‌دهنده برای نگهداری سرورها و ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی به مشتریان باید هزینه‌ای را در نظر داشته باشند؛ اما می‌توانید سرور ارزان بورس را برای اولین بار در پارس نوین سرور امتحان کنید. پارس نوین سرور تنوع بالایی در سرورهای مجازی‌اش دارد و تمام کاربران را راضی نگه می‌دارد.

در کل، اگر می‌خواهید از اولین نفراتی باشید که به صفحه کارگزاری بورس دست پیدا می‌کنند و در اول صف خرید در بورس قرار می‌گیرند، پیشنهاد می‌کنیم این سرورهای اختصاصی را تهیه کنید.

هر سوالی هم که دارید از ما بپرسید؛ با اشتیاق آمادۀ راهنمایی شما هستیم 🙂

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس :-02191304105

info@parsnovinserver.com